keskiviikko 9. toukokuuta 2012

Leikkejä ja koulua

Moi!
Olin ratsastamassa Heinin kanssa, mutta Venla ei ollut tällä kertaa kun hän kävi viime viikolla, mutta menen seuraavalla kerralla, siksi että viikko ei vaihtuisi :)
Minut oli tällä kerralla siirretty 2 ryhmään, kuten näätte. Tällä kerralla ryhmiä oli 4 ja Heini oli 4 Ryhmässä.
Mutta sitten asiaan.

2. Tunnilla minä ratsastin Pokulla ilman satulaa leikkiä.Tiedätte varmaan millainen Poku on, kun olemme kirjottaneet siitä :) (pukkikone)
Tällä kerralla tunti ei mennyt nappiin, sillä ratsastimme kentällä, ja kentän laidassa kasvaa ruohoa ja tiedätte varmaan sitten mitä tapahtui :)) Poku ryöstäytyi monesti, mutta ihmettelen vain sitä että jotku hevoset pelkäsivät juuri sitä päätyä :)) Ensin oli vuorossa hippa ja hipat lisääntyivät aina jos jäi. Lopussa oli enää kolme ja olin yksi niistä (kentällä oli siis seitsemän ratsukkoa) mutta en jäänyt ollenkaan, sillä Poku rupesi luimistelemaan, jos joku tuli liian lähelle. sitten päätettiin että minä jäin. Sitten oli olimme viestiä jossa en oikeen onnistunut, sillä Poku veti päätä alas. Sitten me oltiin seuraa johtajaa -leikkiä, jossa sain olla ensimmäinen :)) Ratsastin ilman ohjia ravissa että käynnissä, ja enempää en ehtinyt olla johtaja kun Poku pysähtyi, ja rupesi syömään :D Oltiin vielä sellaista erinlaista viestiä, jossa kierrettiin koko kenttä läpi.
Sitten vasta saimme laukata, mutta ei onnistunut ihan heti kun en ollut ennen laukannut ilman satulaa :) Se johtui siitä kun Poku veti pään alas, ja juoksi kentän keskelle kiitoravissa, mutta pääsin kyllä laukkaamaan :)

Ylhäällä minä tulossa juuri selästä :D


Poku is the best<3 (ainaki melkeen:D )

Ja siinä on vaihteeksi Poku<3 :)

4. Tunnilla Heini Ratsasti Pricellä mutta en vielä tiedä tunnista sillä Minun ja Heinin tunti oli yhtäaikaa, kun Heini ratsasti maneesissa :)

Tulipas tästä pitkä kirjoitus, verrattuna viimeisiin, kun ajattelin tehdä ehkä vähän pitemmän kirjoituksen kuin edellisinä kertoina :) Huomautan että jos emme ehdi ottaa videoita otamme kuvia, mutta joskus unohtuu nekin :) Tein tonne pari elokuvia korvaukseksi, ja  Heini laittaa varmaan videon tunnistansa :)
- Annika



10 kommenttia:

  1. Ei poku oo mikkää pukkikone!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen ratsastanut Pokulla jo ainakin neljä kertaa ja olen saanut kokea pukkeja mukana. Kuulin kaverilta että hän tippui esteen jälkeen pukkien takia, ja sai aivotärähdyksen, mutta kiitos silti palautteesta :)

      -Annika

      Poista
  2. kiitoskiitos!!käyn torstaisin tunneilla ja olen ratsastanu kolme ja puoli vuotta. olen mennyt pokulla jo ainaki kaheksan kertaa ja olen saanu pukkeja mutta pukkikone on sellainen joka pukittelee joka asiasta ja riehuu niin kauan että ratsastaja tippuu selästä että nii
    http://www.youtube.com/watch?v=tpWyiLtmi7Y

    VastaaPoista
  3. Onko pokulla pomppiva ravi ilman satulaa? :PPPP Jos saan sen joskus leikkitunnille. Aattelin vaa hihi :)
    -Emppu

    VastaaPoista
  4. kaikilla on oma käsitys pukkikoneesta

    VastaaPoista
  5. Ei poku tosiaankaa oo mikään PUKKIKONE!! se pukittelee oikeesti aika harvoin ja en tosiaankaan voisi IKINÄ sanoa pokua pukkikoneeksi! Ärsyttää kun koitatte esittää olevanne hyviä ratsastajia että pysytte pukkikoneen kyydissä, ja varmaan tunnilla pidettäisiin pukkikoneita!! Poku on oikeasti TOSI kiltti ratsastaa. ELI TIEDOKSI KAIKILLE: POKU EI OLE PUKKIKONE!!!!!!!!!!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. sori, minä ajattelen pukkikoneen näin: jos hepan perseeseen koskee, se pukittaa. ja se toimii pokulla. JA JOS TEISTÄ URPOISTA KAIKKITIETÄVISTÄ PASKOISTA ON ANNIKAN, VENKUN TAI HEININ LUOKALLA, SUOSITTELISIN HÄIPYÄ PIKKUSEN VILKKAASTI PERSEESEEN ARVOSTELEMASTA! ja nuo ei todellakaa esitä olevan mitään huippuja ratsastajia, sen tiedän... :))

      Poista
    2. Olen samaa mieltä!

      Poista
  6. Minusta Poku EI ole pukkikone! En pidä yhtään siitä että hevosta haukutaan pukkikoneeksi, JOS SE EI OLE. Olen mennyt Pokulla monta kertaa ja se ei ole pukitellut kertaakaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No jaa ehkä vähän liioittelin, mutta ei se ole mukavaa kun pitää jäädä joistakin tehtävistä pois sen takia ettei hevosen takapuolelle ei saa antaa raippaa tai nojata taakse.. Ja en todellakaan ole mikään maailman paras ratsastaja, eikö se tule jo ilmi teille, kun poni pukittaa?
      -Annika-

      Poista