torstai 29. marraskuuta 2012

Minun ratsastusvarusteet-postaus

Moi kaikki! Annika oli eilen meillä nii innostuttiin tekkeen tämmönen minun ratsastusvarusteeni-postaus kuvina. Kuvat eivät ole hirveän hienoja ja laatukin aika huono, mutta toivottavasti tykkäätte.
Näitä kenkiä en ole käyttänyt vielä kertaakaan koska ne ostettiin viime viikonloppuna.
Hyi, tuo kenkä on niin likanen! En jaksanu puhistaa sitä ko otin kuvan nii se on nyt tommonen. Siinä on kuitenki mun talviratsastuskengät.
Toiselta puolelta...
Ratsastushousuni. Ne on ruskeet vaikka ne saattaa näyttää vähän mustilta.
Tässä on mun huppari jolla ratsastan joskus.
Tällä hupparilla ratsastan enemmän.
Mun pipo ja talviratsastushanskat.
Talviratsastushanskoilla ratsastan tietenkin vain talvella. Oho, onpa sumia kuva vaikka tietokonneella näkkyy aika selvänä.
Mun ratsastussukat. Tossa on kahtien ratsastussukkien yks pari nii ne on vähän eri sävysiä.
Sitte noista ruuduista kuva. P.S. Nyt on tulossa yllätys mutta ei kuitenkaan joulukalenteria kun emme sitä kerkeä tekemään. -Venla

2 kommenttia: