lauantai 1. joulukuuta 2012

Jotain turhanpäiväistä...

Moi! Kuten olette varmaan huomanneet että vaihdoin blogin taustaa vähän jouluisemmaksi. Olen tekemässä uutta yläkuvaa, sillä edellinen on jo kulunut ja ei passaa kovin hyvin punaiseen taustaan. Muutin myös tekstiä ja jotain muutakin muutoksia. Mitä pidätte tekstistä? :)Nyt on myös pieniä ongelmia. Sillä se ihminen joka aikoi alkaa käydä Sarin tallilla torstain ryhmässä niin ei pääsekkään. Mutta yritämme saada jonkun tilalle. Jos ei saada niin sitten tulee aina joku joka pääsee. Tähän loppuun vielä pari kuvaa minusta toisella hevosleirilläni jolloin en ollut edes laukannut. :)
Tässä on kuva hevosesta jolla ratsastin ensimmäisellä tunnilla leirillä. Sen nimi on Linpella.
Näytänpä minä pieneltä. :D
P.S. Emme tiedä milloin yllätys tulee mutta se on tulossa jossain vaiheessa. -Venla

9 kommenttia:

  1. sama fontti ku meillä oli enne

    VastaaPoista
  2. Tää on tosi kiva blogi! Mä tykkään täst blogist!! Te ootte tosi hyvii ratsastaan! Mä tykkään itekki hevosist mut ku en pääse koskaan ratsastaan. Mä pystyn ratsastaan vaan ihan harvoin. Sori ku mä vaan valittelen itest mut tää on tosi kiva blogi!! Luen tätä tosi usein.;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos todella paljon! Tosi mukava saada tämmösiä kommentteja! Toivottavsti pääset ratsastamaan koska se on tosi mukavaa! Liity lukijaksi!

      Poista
  3. Aioinkin liittyä.:)

    VastaaPoista
  4. et mä liityn ehk.:)

    VastaaPoista