torstai 29. elokuuta 2013

Olin toissapäivänä ratsastamassa ja menin Pricellä. :)



Saavuttiin tallille n. viiden aikaan. Kävin katsomassa listasta kellä menen ja en ollut kovin innoissani kun listasta paljastui Price.
Mua vähän jännitti, koska olin mennyt Pricellä kaksi kertaa ja kummallakin kerralla oon tippunu.
Price oli jo varustettu ja mentiin sitten kentälle.
Mentiin alkukäynnit ja sitte piti pysähtyä paikoilleen.
Yllätyin, kun Price pysähtyi niin helposti.
Seuraavaksi piti pysähtyä aina valopylväiden ja katsomon kohdalle. Pysähtymispaikkoja oli siis yhteensä viisi.
Se tehtävä onnistui ihan hyvin, mutta välillä Price alkoi kiemurtelemaan mikä oli kyllä minun vika kun en keskittynyt tarpeeksi.
Kerran piti käyä Sarin luonaki ko se näytti että miten sitä raippaa annetaan :D
Vaihettiin suunta ja jatkettiin seuraavaan tehtävään.
Alotettiin kevyen istunnan harjoittaminen.
Ensin meijän piti näyttää vaan Sarille kevyt istunta ja sitte alettiin ravaamaan kevyessä istunnassa.
Lyhyet sivut käveltiin aina.
Vaihettiin suunta täyskaarrolla ja nyt alettiin laukkaamaan.
Price oli siihen mennessä mennyt ihan ok hyvin, mutta välillä se ei totellut.
Tehtävä oli tämä:
Käyntiä lyhyeen sivuun asti. Lyhyen sivun alussa nostettiin ravi ja ravattiin kevyessä istunnassa.
Lyhyen sivun lopussa nostettiin laukka ja laukattiin kevyessä istunnassa.
Mua pelotti että se alkais pukittelemaan ja kevyessä istunnassa voisin tippua helpommin. :)
Mutta yritin keskittyä ratsastamiseen.
Ensimmäinen laukkapätkä meni aika huonosti.
Se ei nostanut heti laukkaa, mutta sain sen kumminkin nostettua jossain vaiheessa. Sitte se yhtäkkiä juoksi keskelle. En meinannut tippua.
Seuraava laukkapätkä meni paljon paremmin!
Laukka nousi melkein heti ja Price laukkasi ihan kiltisti.
Oma kevyt istunta saattoi olla aika kaunista katsottavaa. :D
Laukattiin vielä pari kertaa ja vaihettiin suunta.
Tässä suunnassa tehtiin sama tehtävä.
Price meni kokoajan paremmin ja se oli aivan ihana varsinkin viimeisillä pätkillä! <3
Sitte ravattiin keventäen pari kierrosta muistaakseni ja sitte loppukäynnit.
Jäi aivan mahtava fiilis tunnista ja mua ei yhtään haittais jos menisin Pricellä seuraavallakin tunnilla! :)

Price oli niin ihana! ♥

tossa listassa lukkee että Annika ja Price vaikka oon kyllä Venla :D




      
Hopo ♥
Emppu otti Hoposta kuvia ko meijän blogissa ei oo paljo yhtään kuvaa siitä :)








I love you, Price ♥






Rosen varsa :)





-Venla-

4 kommenttia:

  1. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  2. Teidät on haastettu! Ja kummallekkin omat vastaukset. auringossajavarjoissa.blogspot.fi

    VastaaPoista