sunnuntai 13. joulukuuta 2015

Caruso

Hyvää joulunodotusta kaikille!

Tällä kertaa tunti meni aivan surkeasti, ainakin siltä se tuntu heti, mutta oikeasti tunnilta löytyi monta onnistunutta pätkää.

Aivan uutena asiana mulle tuli avotaivutus, mutta en kyllä saanut asiasta kiinni ja olin ihan pihalla, miten se toimii. Ratsastin siis Kallella ja se oli ihan huippuhyvä, mutta itsestäni en osaa sanoa samaa... :D

Alussa oli hankala tottua Kallen isoihin askeliin ravissa kun lämmiteltiin. Jalat ja kädet heiluivat taas sinne sun tänne ja en taaskaan muistanut milloin oli oikea kevennys.
Ja sitten avotaivutuksessa en oikeen saanut muuta kuin Kallen turvan hieman (siis tosi vähän) sisäänpäin, mutta lopulta Kalle aina kaatui sisäänpäin, koska oikea pohje ei taaskaan mennyt läpi. Unohdan aina pitää alapohkeet lähellä hevosen kylkeä.
Voltteja tehdessä Kalle vähän pehmeni kuolaimelle kun aluksi kulki tosi pitkänä. Pohkeen väistöt menivät ihan hyvin.

Laukka oli ehkä tunnin onnistunein hetki mulla, koska en pitkään aikaan hevosta laukkaamaan niin hyvin. Kädet vaan uhkaa nousta ja levetä liikaa :D

Tästä tunnista tulee videoa, kunhan ehdin editoida sen.

-Annika-

4 kommenttia:

  1. Jee löysin tän blogin vielä!! Käyksää Ankkurilahella nykyään tunneilla? Mää alotin siellä noin kuukaus sitte :)

    VastaaPoista
  2. Käyn joo :D Alotin viime syksynä ja se on tosi hyvä talli! Minä päivänä käyt siellä? En oo nähny sua siellä.

    VastaaPoista
  3. Käyn perjantaisin :) ja jep ihan sika mukava talli! Voisin tulla joku lauantai kattoon sun tuntia? Jos sulla on mun numero nii tuu whatsappii? :D

    VastaaPoista